MSN All you Need
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
MSN All you Need

MSN portaal
 
IndexIndex  MSN PortalMSN Portal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Meest gestelde vragen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 21
Registration date : 03-09-08

Meest gestelde vragen Empty
BerichtOnderwerp: Meest gestelde vragen   Meest gestelde vragen Icon_minitimedo sep 04, 2008 2:28 am

Meest gestelde vragen MsnpopMeest gestelde vragen


Downloaden en installeren

Hoe los ik het probleem 'De installatie van MSN Messenger is mislukt met foutcode: %d' op dat tijdens de installatie is opgetreden? Hoe kan ik MSN Messenger verwijderen als ik problemen heb? Hoe voeg ik contactpersonen toe aan de lijst in MSN Messenger?
Verbindingsproblemen

Hoe los ik het probleem 81000301 of 81000306 op? Hoe los ik het probleem 81000370 op? Hoe los ik de problemen 81000365, 8100035b of 80072EFD op? Hoe los ik het probleem 81000303 op? Hoe los ik het probleem 81000362 op? Waarom verschijnen mijn MSN Messenger-berichten zo langzaam in het gespreksvenster?
Privacy

Hoe kan ik voorkomen dat onbevoegden toegang hebben tot mijn persoonlijke gegevens wanneer ik met internet en MSN Messenger werk? Hoe kan ik mijn privacy beschermen? Hoe voorkom ik dat onbekenden mij berichten sturen?
Beveiliging

Beveiliging en virussen: je computer beveiligen met MSN Messenger
Algemeen

Hoe activeer ik de functie Handgeschreven? Hoe kan ik voorkomen dat MSN Messenger automatisch start? Hoe kan ik namen verwijderen uit het aanmeldvenster? Hoe kan ik voorkomen dat het foutbericht 'Je hebt je op een andere computer bij Messenger aangemeld' verschijnt, terwijl ik me nergens anders heb aangemeld? Waarom kan ik geen winks afspelen of enkele dynamische schermafbeeldingen niet zien? Hoe kan ik voorkomen dat contactpersonen me buzzers sturen? Hoe kan ik voorkomen dat mijn contactpersonen me winks sturen? Waarom krijg ik het volgende foutbericht als ik een wink wil afspelen: 'Kan wink nu niet afspelen. Een andere wink proberen'? Hoe voeg ik contactpersonen toe aan de lijst in MSN Messenger?

Voor meer gedetailleerde Help over MSN Messenger, klik je hier.

Antwoorden op veelgestelde vragen


Downloaden en installeren


Hoe los ik het probleem 'De installatie van MSN Messenger is mislukt met foutcode: %d' op dat tijdens de installatie is opgetreden?


Bij het installeren van MSN Messenger is het mogelijk dat fout '1603' optreedt of dat het volgende foutbericht wordt weergegeven.

  • Er is een fout opgetreden tijdens de installatie van assembly 'Microsoft.Windows.Networking.RtcDll, type="win32", version="5.2.2.1", publicKeyToken="6595b64144ccf1df", processorAchitecture="x86"'. Zie de Help en productondersteuning voor meer informatie. HRESULT: 0x80070002.

Zo los je het probleem op:

  1. Schakel eventuele spywaredetectieprogramma's uit.
    Als je de Microsoft® Windows® AntiSpyware (bèta) hebt geïnstalleerd, klik je met de rechtermuisknop op het pictogram Windows AntiSpyware in het systeemvak en klik je daarna op 'Microsoft AntiSpyware afsluiten'. Zie voor het afsluiten van niet-Microsoft anti-spyware de instructies van de desbetreffende leverancier.
  2. Installeer MSN Messenger opnieuw.
    Als het probleem hierdoor niet wordt opgelost, heb je misschien niet genoeg ruimte beschikbaar op je vaste schijf. Het hulpprogramma Schijfopruiming kan berekenen hoe je op een veilige manier ruimte op je vaste schijf kunt vrijmaken.
    Meer schijfruimte beschikbaar maken:

    1. Klik op Start en daarna op Configuratiescherm.
    2. Klik op Prestaties en onderhoud.
    3. Klik op Ruimte op de vaste schijf vrijmaken.
      Het dialoogvenster Schijfopruiming wordt weergegeven.
    4. Schakel de volgende selectievakjes in op het tabblad Schijfopruiming:

      • Gedownloade programmabestanden
      • Tijdelijke Internet-bestanden
      • Tijdelijke bestanden
      • Tijdelijke off line bestanden
      • Off line bestanden




  • Klik op OK om de bestanden van deze locaties te verwijderen.
  • Wanneer je wordt gevraagd of je de schijfopruiming wilt starten, klik je op Ja.



    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Hoe kan ik MSN Messenger verwijderen als ik problemen heb?


    MSN Messenger verwijderen:

    1. Klik op het pictogram MSN op de taakbalk en daarna op Afsluiten.
    2. Klik op de knop Start van Windows, wijs Instellingen aan en klik op Configuratiescherm.
    3. Dubbelklik op het pictogram Software.
    4. Selecteer MSN Messenger in de lijst en klik op de knop Toevoegen/verwijderen.
    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Verbindingsproblemen


    Hoe los ik het probleem 81000301 of 81000306 op?


    Wanneer je je probeert aan te melden bij MSN Messenger, verschijnt mogelijk het volgende foutbericht:

    • Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt, mogelijk vanwege een probleem met de service of je internetverbinding. Zorg ervoor dat je verbonden bent met internet.

    Probeer het volgende om het probleem op te lossen:

    1. Zorg ervoor dat je verbonden bent met internet.
    2. Zorg ervoor dat je de laatste versie van MSN Messenger hebt geïnstalleerd.
    3. Zorg ervoor dat je de laatste updates hebt geïnstalleerd die voor je besturingssysteem beschikbaar zijn. Ga voor Microsoft® Windows®-besturingssystemen naar de website Microsoft® Windows® Update.
    4. Als je een firewall gebruikt, zorg er dan voor dat MSN Messenger volledige toegang heeft door de firewall heen. Zie de documentatie bij de firewall voor meer informatie.
    5. Controleer de geavanceerde verbindingsinstellingen voor MSN Messenger.
    Opmerkingen

    • Als je computer deel uitmaakt van een bedrijfsnetwerk, neem je contact op met je netwerkbeheerder om ervoor te zorgen dat MSN Messenger-service toegang heeft tot het netwerk.
    • Als je een inbelverbinding gebruikt, is het mogelijk dat tijdens de verbinding een time-out optreedt. Probeer het later nogmaals.
    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Hoe los ik het probleem 81000370 op?


    Wanneer je je probeert aan te melden bij MSN Messenger, verschijnt mogelijk het volgende foutbericht:

    • Het aanmelden bij Microsoft® .NET Messenger Service is mislukt.

    Probeer het volgende om het probleem op te lossen:

    1. Klik op het pictogram van MSN Messenger op de taakbalk (naast de klok) en klik daarna op Afsluiten.
    2. Maak de volgende wijzigingen in je Internet-opties:

      1. Klik op de knop Start in Microsoft Windows, wijs Instellingen aan en klik daarna op Configuratiescherm.
      2. Klik op Netwerk- en Internet-verbindingen.
      3. Klik op Een Internet-verbinding instellen of wijzigen.
      4. Klik op het tabblad Inhoud.
      5. Klik bij Certificaten op SSL-status wissen.
      6. Klik op OK zodra je een bevestiging ontvangt.
      7. Klik op het tabblad Geavanceerd en schuif daarna omlaag naar Beveiliging.
      8. Zorg ervoor dat Controleren of de server een certificaat heeft ingetrokken (opnieuw opstarten noodzakelijk) niet is ingeschakeld en dat SSL 2.0 gebruiken en SSL 3.0 gebruiken wel zijn ingeschakeld.

    3. Als je Microsoft® Windows® XP op je computer uitvoert, maak je de DNS-resolvercache leeg.

      1. Klik op Start op de taakbalk en klik daarna op Uitvoeren.
      2. Typ cmd in het vak en klik daarna op OK.
      3. Typ ipconfig /flushdns bij de opdrachtprompt en druk op ENTER.

    4. Probeer je opnieuw aan te melden bij MSN Messenger.


  • Laatst aangepast door Admin op do sep 04, 2008 7:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Terug naar boven Ga naar beneden
    http://msnallyouneed.lovelyforum.net
    Admin
    Admin



    Aantal berichten : 21
    Registration date : 03-09-08

    Meest gestelde vragen Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Meest gestelde vragen   Meest gestelde vragen Icon_minitimedo sep 04, 2008 2:29 am

    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Hoe los ik de problemen 81000365, 8100035b of 80072EFD op?


    Als je je niet kunt aanmelden bij MSN Messenger, is het mogelijk dat de verbindingsinstellingen in MSN Messenger beletten dat je verbinding maakt met Microsoft® .NET Passport of Microsoft® .NET Messenger Server Service. Je kunt deze problemen veelal opsporen en verhelpen met MSN Messenger Problemen met verbinding oplossen. Het hulpprogramma Problemen met verbinding oplossen start automatisch als MSN Messenger een verbindingsprobleem constateert. Als je Problemen met verbinding oplossen niet wilt gebruiken of als dit het probleem niet oplost, kun je het volgende proberen:

    1. Klik op het menu Extra en klik daarna op Opties.
    2. Klik in het linkervenster op Verbinding.
    3. Klik onder Verbindingsinstellingen op Verbinding testen.
      Als je Problemen met verbinding oplossen gebruikt om je computer te controleren, wordt er getest op verbindingsproblemen en worden instructies gegeven voor het oplossen van de problemen.
    4. Optioneel: geavanceerde probleemoplossing uitvoeren
      Voor het oplossen van problemen met jouw specifieke type verbinding, klik je op Geavanceerde instellingen. Controleer in het dialoogvenster Geavanceerde verbindingsopties of de instellingen voor jouw type verbinding correct zijn. Als je je verbinding wilt testen, klik je op de knop Testen. Klik op OK en klik nogmaals op OK.
    5. Klik op OK.
      Wanneer je deze instellingen kiest, gebruikt MSN Messenger indien mogelijk de verbindingsinstellingen van Microsoft® Internet Explorer.
    6. Probeer je opnieuw aan te melden bij MSN Messenger.
    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Hoe los ik het probleem 81000303 op?


    Wanneer je je probeert aan te melden bij MSN Messenger, verschijnt mogelijk het volgende foutbericht:

    • De aanmelding is mislukt omdat de aanmeldnaam die je hebt ingevoerd niet bestaat of omdat het wachtwoord onjuist is.

    Probeer het volgende om het probleem op te lossen:

    1. Verwijder je tijdelijke internetbestanden en cookies. Raadpleeg de Help van je browser of je besturingssysteem voor meer informatie.
    2. Meld je opnieuw aan bij MSN Messenger. Als je hetzelfde foutbericht nogmaals ontvangt, moet je het e-mailadres en wachtwoord van je Microsoft® .NET Passport wellicht opnieuw instellen.
    3. Als het foutbericht blijft verschijnen, heb je misschien te maken met vertragingen op internet of is er een probleem met de .NET Passport-service. Probeer je op een later tijdstip opnieuw aan te melden.
    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Hoe los ik het probleem 81000362 op?


    Wanneer je je probeert aan te melden bij MSN Messenger, verschijnt mogelijk het volgende foutbericht:

    • Er is een onbekende fout opgetreden.
    • -of-
    • Aanmelden bij MSN Messenger was niet mogelijk, omdat Internet Explorer momenteel is ingesteld op off line werken. Wijzig deze instelling in het menu Bestand van je browser en probeer je opnieuw aan te melden.

    Probeer het volgende om het probleem op te lossen:

    1. Klik op het pictogram MSN Messenger op de taakbalk (naast de klok) en klik op Afsluiten.
    2. Start Microsoft® Internet Explorer.
    3. Zorg ervoor dat Off line werken in het menu Bestand is uitgeschakeld. Als het is ingeschakeld, klik je op Off line werken om het uit te schakelen.
    4. Probeer je opnieuw aan te melden bij MSN Messenger.
    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Waarom verschijnen mijn MSN Messenger-berichten zo langzaam in het gespreksvenster?


    Spyware kan een vertraging veroorzaken tussen het moment van het typen van het bericht en het verschijnen van het bericht in het gespreksvenster. Als u met dit probleem te maken krijgt, kunt u een anti-spywareprogramma installeren. We adviseren Microsoft® Windows® AntiSpyware, dat momenteel beschikbaar is als bètaversie.Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Privacy


    Hoe kan ik voorkomen dat onbevoegden toegang hebben tot mijn persoonlijke gegevens wanneer ik met internet en MSN Messenger werk?


    De MSN Messenger-client maakt gebruik van je Microsoft .NET Passport-profiel voor het aanmelden bij .NET Messenger Service. Gebruik de volgende basisrichtlijnen om je .NET Passport-profielinformatie te beveiligen:

    • Bedenk een goed wachtwoord:

      • Gebruik een combinatie van getallen, letters en standaardsymbolen (~, #, %), bijvoorbeeld qwert%319.
      • Gebruik minimaal 6 en maximaal 16 tekens.
      • Kies een wachtwoord dat je kunt onthouden.
      • Gebruik geen spaties of speciale tekens.
      • Gebruik geen persoonlijke gegevens die iemand eenvoudig te weten zou kunnen komen, zoals je verjaardag, de naam van je kind of je telefoonnummer.
      • Gebruik geen gangbare woorden uit een woordenboek voor welke taal dan ook.
      • Bij de wachtwoorden wordt rekening gehouden met het verschil tussen hoofdletters en kleine letters. Onthoud dus waar je hoofdletters en kleine letters gebruikt.

    • Wijzig je wachtwoord om de paar maanden.
    • Vertel niemand wat je wachtwoord is.
    • Reageer nooit op berichten waarin je om je wachtwoord wordt gevraagd.
    • Sla je accountgegevens en wachtwoord nooit op je computer op. Als je dit wel doet, is het voor anderen veel eenvoudiger om toegang te krijgen tot deze gegevens. Als je je accountgegevens toch wilt opschrijven, bewaar ze op een veilige plaats.
    • Gebruik je .NET Passport-wachtwoord niet om je aan te melden bij accounts voor andere sites dan .NET Passport-sites waarvoor een e-mailadres en een wachtwoord vereist zijn. Een dergelijke service heeft mogelijk niet dezelfde strenge normen als .NET Passport, waar verschillende beveiligingstechnologieën en -procedures worden gebruikt om je .NET Passport-account te beschermen. Gebruik je .NET Passport-gegevens alleen om je aan te melden bij .NET Passport-sites. Gebruik voor alle andere accounts en sites een ander wachtwoord.
    • Sla je contactpersonenlijst en tabbladgegevens voor MSN Messenger niet op een gedeelde computer op. Als je wilt voorkomen dat je contactpersonenlijst en tabbladgegevens voor MSN Messenger op een gedeelde computer worden opgeslagen, ga je als volgt te werk:

      1. Klik het hoofdvenster van MSN Messenger op het menu Extra en kies Opties.
      2. Klik op de tab Privacy en schakel de selectievakjes Dit is een openbare computer, dus geef mijn tabbladen niet weer en Dit is een openbare computer, dus sla mijn adresboek niet hier op in.

    • Selecteer de privacy-instelling voor MSN Messenger waarbij Hotmail en andere webpagina's met Passport-ondersteuning naar je wachtwoord moeten vragen in plaats van je automatisch aan te melden. Je kunt dit als volgt doen:

      1. Klik het hoofdvenster van MSN Messenger op het menu Extra en kies Opties.
      2. Klik op de tab Privacy en schakel het selectievakje Altijd om wachtwoord vragen bij het gebruiken van Hotmail of het openen van webpagina's met .NET Passport-ondersteuning in.



    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Hoe kan ik mijn privacy beschermen?


    Houd je aan de volgende richtlijnen om je privacy te beschermen:

    • Voer altijd de juiste stappen uit als je een contactpersoon wilt blokkeren: klik op de werkbalk van het gespreksvenster op Blokkeren of klik in het hoofdvenster met de rechtermuisknop op de naam van de contactpersoon en daarna op Blokkeren. Denk eraan dat een contactpersoon die je uit de lijst verwijdert nog steeds contact met jou kan opnemen en je naam nog in zijn/haar lijst kan zien.
    • Weet wie je status controleert. Klik op Extra | Opties | Privacy en kijk naar de lijst 'Geaccepteerd'. Als in de lijst een contactpersoon staat die je niet herkent, klik je met de rechtermuisknop op de naam en selecteer je Eigenschappen. Als je de persoon nog steeds niet herkent en deze ook niet voorkomt in je lijst met contactpersonen, klik je met de rechtermuisknop op de naam en voeg je deze toe. Bevestig de identiteit van die persoon door hem/haar een tekst- of e-mailbericht te sturen.
    • Als je wilt zien wie jou hebben toegevoegd aan hun lijst met contactpersonen, klik je op Extra | Opties | Privacy en daarna op de knop Weergeven.
    • Sla je contactpersonenlijst voor MSN Messenger niet op een gedeelde computer op. Als je wilt voorkomen dat je contactpersonenlijst voor MSN Messenger op een gedeelde computer wordt opgeslagen, ga je als volgt te werk:

      1. Klik het hoofdvenster van MSN Messenger op het menu Extra en kies Opties.
      2. Klik op de tab Privacy en schakel het selectievakje Dit is een openbare computer, dus sla mijn adresboek niet hier op in.


    Terug naar boven Ga naar beneden
    http://msnallyouneed.lovelyforum.net
    Admin
    Admin



    Aantal berichten : 21
    Registration date : 03-09-08

    Meest gestelde vragen Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Meest gestelde vragen   Meest gestelde vragen Icon_minitimedo sep 04, 2008 2:29 am

    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Hoe voorkom ik dat onbekenden mij berichten sturen?


    Alle personen die je e-mailadres hebben, kunnen berichten naar je verzenden, zelfs als je ze niet hebt opgenomen in je contactpersonenlijst of je lijst Geaccepteerd. Dit kun je voorkomen door je privacy-instellingen aan te passen.
    Je blokkeert als volgt berichten van personen die niet in je contactpersonenlijst of je lijst Geaccepteerd staan:



    1. Kies Opties in het menu Extra in het hoofdvenster van Messenger en klik daarna op het tabblad Privacy.
    2. Klik op Alle andere gebruikers onder Geaccepteerd en klik daarna op Blokkeren.

    Alle andere gebruikers wordt verplaatst naar je lijst Geblokkeerd. Hierdoor moet iedereen die jou berichten wilt sturen, je toevoegen aan zijn/haar contactpersonenlijst.
    Je blokkeert als volgt berichten van afzonderlijke personen:



    1. Klik op Blokkeren op de werkbalk in het venster Gesprek.
    2. Als je een gesprek voert met meerdere personen, klik je op Blokkeren en daarna op de naam van de persoon die je wilt blokkeren.

    Opmerkingen

    • De betreffende contactpersoon weet niet dat je hem of haar hebt geblokkeerd. Bij die persoon wordt gewoon weergegeven dat je offline bent.
    • Je kunt het blokkeren van een contactpersoon niet opheffen door de persoon uit je contactpersonenlijst te verwijderen.
    • Een persoon die je hebt geblokkeerd, kan niet rechtstreeks contact met je opnemen. Je kunt echter wel een gesprek met deze persoon voeren als iemand anders jou en de persoon die je hebt geblokkeerd, voor een gesprek heeft uitgenodigd.
    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Beveiliging


    Beveiliging en virussen: je computer beveiligen met MSN Messenger


    Tip: om je computer te beschermen tegen virussen en wormen, kun je beter geen bestanden openen die je ontvangt via MSN Messenger, tenzij je kunt nagaan wie de afzender is. Je kunt ook een viruscontroleprogramma installeren, zodat je de bestanden die je ontvangt in MSN Messenger kunt scannen. Ga hiervoor als volgt te werk:

    1. Klik in het hoofdvenster van Messenger op Opties in het menu Extra.
    2. Klik op de tab Berichten.
    3. Schakel het selectievakje Bestanden controleren op virussen met onder Bestandsoverdracht in.
    4. Klik op Bladeren en selecteer de antivirussoftware.

    Lees de instructies van de fabrikant voor meer informatie over het instellen van de antivirussoftware. Zorg dat je de antivirussoftware op je computer regelmatig bijwerkt (via de website of rechtstreeks bij de leverancier vind je meer informatie).
    Andere nuttige tips:

    • Veel virussen zijn ontworpen voor verzending via je contactpersonen in Messenger zonder dat zij zich daarvan bewust zijn. Voordat je een bijlage accepteert of erop klikt, moet je altijd eerst bij de contactpersoon controleren of het de bedoeling was een bijlage naar jou te versturen.
    • Als je niet zeker bent van een bijlage, moet je deze niet openen. Verwijder het bestand onmiddellijk.

    Wees voorzichtig met het openen van berichten van mensen die je niet kent. Bedenk dat je in MSN Messenger zelf bepaalt wie er in je contactpersonenlijst staat en van wie je berichten wilt ontvangen. Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Algemeen


    Hoe activeer ik de functie Handgeschreven?


    Als je het tabblad Handgeschreven niet kunt gebruiken in het gespreksvenster, moet je wellicht de volgende software installeren om dit te activeren:
    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Hoe kan ik voorkomen dat MSN Messenger automatisch start?



    1. Klik op het menu Extra en klik daarna op Opties.
    2. Klik in het linkervenster op Algemeen.
    3. Schakel het selectievakje Messenger automatisch uitvoeren wanneer ik me aanmeld bij Windows uit onder Aanmelden.
    4. Klik op OK.
    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Hoe kan ik namen verwijderen uit het aanmeldvenster?


    Wanneer je je aanmeldt bij MSN Messenger, zie je wellicht verschillende mogelijke keuzen voor Passport-namen in het aanmeldvenster. Je kunt namen verwijderen die niet nodig zijn of nieuwe namen toevoegen.

    • Klik het hoofdvenster van MSN Messenger op het menu Extra en kies Opties.
    • Klik in het linkervenster op Algemeen.
    • Klik onder E-mailaccounts en wachtwoorden op Wijzigen.
    • Namen aan je lijst toevoegen:

      1. Klik op Toevoegen
      2. Typ je netwerklocatie, gebruikersnaam en wachtwoord.
      3. Klik op OK.

    • Namen uit je lijst verwijderen:

      1. Klik op de naam die je wilt verwijderen
      2. Klik op Verwijderen
      3. Klik op OK.

    • Klik op Sluiten.
    • Klik op OK.
    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Hoe kan ik voorkomen dat het foutbericht 'Je hebt je op een andere computer bij Messenger aangemeld' verschijnt, terwijl ik me nergens anders heb aangemeld?


    Microsoft® Windows® XP wordt geleverd met Microsoft® Windows® Messenger, dat ook beschikbaar blijft nadat MSN Messenger op je computer is geïnstalleerd. Houd de volgende zaken in gedachten:

    • Als Microsoft® Windows® Messenger en MSN Messenger allebei hetzelfde Microsoft® .NET Passport gebruiken, is het programma dat het laatst is gestart verantwoordelijk voor het afmelden van het eerdere programma. Als je het probleem hebt dat je automatisch wordt afgemeld bij MSN Messenger, moet je Microsoft® Windows® Messenger zo configureren dat er geen automatische aanmelding plaatsvindt.

      1. Start Microsoft® Windows® Messenger.
      2. Klik op Help
      3. Open het onderwerp MSN Messenger niet automatisch starten.
      4. Volg de instructies in het Help-onderwerp.

    • Je kunt Microsoft® Windows® Messenger en MSN Messenger naast elkaar uitvoeren, mits je met verschillende .NET Passport-accounts bent aangemeld.
    • De standaardinstelling is dat MSN Messenger automatisch wordt gestart wanneer je Windows start. Zie Hoe kan ik voorkomen dat MSN Messenger automatisch wordt gestart? als je deze instelling wilt wijzigen.
    • Sommige programma's, zoals Outlook, Outlook Express en Remote Assistance, maken standaard verbinding met Windows Messenger. Als jij je hebt aangemeld bij MSN Messenger, kan het voor mensen die van deze programma's gebruikmaken en jou hebben opgenomen in hun lijst met contactpersonen, lijken alsof je offline bent.
    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Waarom kan ik geen winks afspelen of enkele dynamische schermafbeeldingen niet zien?


    Als je winks wilt afspelen en dynamische schermafbeeldingen wilt zien, moeten jij en je contactpersoon allebei de laatste versie van de Macromedia Flash Player hebben geïnstalleerd.Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Hoe kan ik voorkomen dat contactpersonen me buzzers sturen?


    Als je de functie Buzzers hinderlijk vindt, kun je voorkomen dat je contactpersonen ze naar jou sturen.

    1. Klik het hoofdvenster van MSN Messenger op het menu Extra en kies Opties.
    2. Klik in het linkervenster op Berichten.
    3. Schakel het selectievakje Ik wil buzzers kunnen verzenden en ontvangen uit.
    4. Klik op OK.

    Wanneer iemand je nu een Buzzer stuurt, ontvang je alleen het volgende bericht: Je hebt zojuist een Buzzer ontvangen!Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Hoe kan ik voorkomen dat mijn contactpersonen me winks sturen?


    Als je de functie Winks hinderlijk vindt, kun je voorkomen dat je contactpersonen ze naar jou sturen.

    1. Klik het hoofdvenster van MSN Messenger op het menu Extra en kies Opties.
    2. Klik in het linkervenster op Berichten.
    3. Schakel het selectievakje Winks automatisch afspelen bij ontvangst uit.
    4. Klik op OK.

    Je ontvangt nog wel een bericht dat iemand je een wink heeft gestuurd, maar de wink wordt niet meer automatisch afgespeeld.Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Waarom krijg ik het volgende foutbericht als ik een wink wil afspelen: 'Kan wink nu niet afspelen. Een andere wink proberen'?


    Je moet de Macromedia Flash Player misschien opnieuw installeren om dit probleem op te lossen.
    De installatie van de Flash Player ongedaan maken en deze daarna opnieuw uitvoeren:

    1. Klik op Start en daarna op Configuratiescherm.
    2. Klik op Software.
    3. Klik op Een programma verwijderen.
    4. Klik in de lijst Geïnstalleerde programma's op Shockwave en klik daarna op Verwijderen.
    5. Download en installeer Macromedia Flash Player.

    Als Shockwave niet voorkomt in de lijst Geïnstalleerde programma's, doe je het volgende:

    1. Klik op Start en daarna op Configuratiescherm.
    2. Klik op Netwerk- en Internet-verbindingen.
    3. Klik op Internet-opties.
    4. Klik op het tabblad Algemeen, onder Tijdelijke Internet-bestanden op Instellingen.
    5. Klik in het dialoogvenster Instellingen op Objecten weergeven.
      Er wordt een nieuw browservenster geopend.
    6. Klik met de rechtermuisknop op Shockwave Flash Object in het browservenster en klik daarna op Verwijderen.
      Er verschijnt een foutbericht: 'Er is niet voldoende informatie beschikbaar om Shock Flash Object te verwijderen. Ga naar Software in het Configuratiescherm voor meer opties voor verwijderen.' Of je ziet het foutbericht Shockwave object zal permanent worden verwijderd. Wilt u doorgaan?
    7. Klik op OK.
    8. Download en installeer Macromedia Flash Player.
    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven

    Hoe voeg ik contactpersonen toe aan de lijst in MSN Messenger?


    Je kunt een persoon toevoegen als je weet wat zijn/haar e-mailadres is. Als je dat niet weet, kun je die persoon op naam zoeken in de MSN-adreslijst. Ga hiervoor als volgt te werk:

    • Klik in het hoofdvenster van Messenger op Contactpersonen, wijs Zoeken naar een contactpersoon aan en klik op Geavanceerd zoeken. Vul het zoekformulier in en klik op Zoeken.

    Als je de persoon niet kunt vinden in de MSN Ledenlijst, heeft hij of zij wellicht geen Microsoft .NET Passport-e-mailadres. Al je MSN Messenger-contactpersonen moeten een e-mailadres met Passport-ondersteuning hebben en MSN Messenger (of Windows Messenger) hebben geïnstalleerd om berichten te kunnen uitwisselen. Als de persoon nog niet beschikt over een e-mailaccount met Passport-ondersteuning of MSN Messenger, kun je via de .NET Messenger-service een e-mailbericht met instructies verzenden. Je kunt dit als volgt doen:

    • Klik in het hoofdvenster van MSN Messenger op Contactpersonen en kies Contactpersoon toevoegen. Volg de instructies in de wizard Contactpersoon toevoegen.
    Meest gestelde vragen Uparrowterug naar boven
    Terug naar boven Ga naar beneden
    http://msnallyouneed.lovelyforum.net
    Gesponsorde inhoud





    Meest gestelde vragen Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Meest gestelde vragen   Meest gestelde vragen Icon_minitime

    Terug naar boven Ga naar beneden
     
    Meest gestelde vragen
    Terug naar boven 
    Pagina 1 van 1

    Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
    MSN All you Need :: Msn Nieuws-
    Ga naar: